Aktuell plats: Hem -  Ugg Stockholm är en teori om symbolisk attraktion

Ugg Stockholm är en teori om symbolisk attraktion

Ugg Stockholm

Denna artikel undersöker de självpresentations mål som ligger bakom attraktion till organisationer. Expanderande på Lievens och Highhouse s (2003) avgörande vs. symbolisk klassificering av företagens attribut, är en teori om symbolisk attraktion presenteras som posits sociala identitetsmedvetande som moderator av relationen mellan symboliska slutsatser om organisationer (t.ex. är dynamisk och innovativ detta företag ) och attraktion till dessa organisationer. Ett mått på social-identitetsmedvetande utvecklas, samt en rad studier bekräftat två dimensioner, märkta oro för social anpassning och omsorg om värdeuttryck. Preliminära bevis stöder giltigheten av åtgärden och dess roll i modere attraktion till symboliska funktioner i välkända företag. Den aktuella studien utvärderade tids prestanda siamesiska striderna fisk (Betta splendens) gett kortvarig exponering för fyra fast intervall (FI) Tidtabellerna armering, FI 30, 60, 120 och 240 u0026 nbsp; s, under vilken en förstärkare (spegel bild) gavs för första Ugg Stockholm svaret (simning genom en ring) efter intervallet kravet hade förflutit. Svarsnivåerna var generellt låga i början av ett intervall och ökade intervallet förflutit; väntetider och bryta punkter i ett intervall Uggs Australia Sweden ökat med ökningar i FI kravet. Resultaten var liknande den som erhålls med andra arter och olika typer av svar och förstärkare, och visa att förfarandet är ett genomförbart metod för att studera intervall timing i fisk.
0 Kommentarer


Säg vad du tycker
senaste kommentarer